کراتینین 5.9 و نارسایی کلیه چگونه به افزایش عملکرد کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 5.9 و نارسایی کلیه چگونه به افزایش عملکرد کلیوی

من اعتقاد دارم که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بیشتر و بیشتر با کراتینین 5.9 خواهید برای پیدا کردن یک درمان موثر به جای دیالیز به یک زندگی بهتر است. و اگر عملکرد کلیه احیا شده است، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد. سپس، چگونه به افزایش عملکرد کلیوی برای بیمارانی که کراتینین 5.9 و نارسایی کلیه؟
کلیه نقش مهمی به نگه داشتن بدن انسان سالم ایفا می کند. این است که قادر به حذف مواد سمی از خون، ثبات محیط داخلی نگه دارید، تولید ادرار و غیره است. زمانی که کلیه مجروح شده است، آن را می تواند عملکرد آن به طور کامل انجام نشده است. به عنوان یک نتیجه، بیماران با ادم، کم خونی، اسیدوز و سایر علائم خواهد بود در حالی که سموم در بدن رسوب می کند. آن را به نام نارسایی کلیه است.
علاوه بر این، کراتینین است که به عنوان شاخص اصلی عملکرد کلیوی در نظر گرفته خواهد به 5.9 برسد کلیه ها به طور جدی آسیب دیده است.
بنابراین، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 5.9 در نیاز فوری به درمان معتبر به منظور بهبود عملکرد کلیه است.
در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، چرخه درمان، ادم درمانی، سلول های بنیادی، فتیلهگذاری و راه حل های دیگر استفاده می شود برای احیای عملکرد کلیه برای بیمار نارسایی کلیه که کراتینین 5.9 است. علاوه بر این، که درمان برای بیمار بهتر بر اساس است که در شرایط فیزیکی بیماران است.
در عین حال، سم از بین بردن درمانی خواهد شد توان برای حذف مسائل مضر را از بدن توسط پوست، عرق غده، ادرار و راه های دیگر. از آنجا که از چیزهای مضر سپرده نه تنها به آسیب بیشتر کلیه منجر شود، بلکه اثر بخشی درمان را کاهش دهد. سم از بین بردن درمان یک سودمند اطراف آن برای کلیه برای بازسازی ایجاد کنید.
زمانی که کلیه را تعمیر کرده است، بیماران یک زندگی با کیفیت بالا، و آنها می توانند دیالیز و پیوند کلیه رد.
آیا شما از نارسایی کلیه رنج می برند؟ آیا شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای افزایش عملکرد کلیه؟ لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال گزارش آزمایشگاه خود را به ایمیل / واتساپ ما است. متخصص کلیه ما شرایط بیماری خود را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید بهترین خود را به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: